User Menu

Notification settings

Currently Playing

PC (other)Ghouls And Ghosts Poltergeist Mix by flag Binster (Martin Binfield)
Requested By: flagHideawayStudio
Production Labels: LabelOverClocked Remix
In Compilations: Compilation Bitjam Podcast #10

Time Left: 4:39


- Streams

Nectarine Merch Available

Orders will go out within 5-7 days after placing them. Got order notes? Send Starchaser a PM.

The Masters of Pixel Art - volume 3

Masters of Pixel Art vol 3
This book features pictures from the next generation of artists. We explore and present the best of the best pixel art today.

Sidebar

Please report any bugs to this forum thread!
> Bug Reporting Thread <
Song, artist, etc. corrections go here instead:
> Correct DB Info <
Broken tunes can be reported here:
> Report Broken Tunes Here <

Nectarine

Oneliner History

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:09

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:09

aaauwaaaauauaaa

flagRapture
14 Aug. 2020 14:09

I only need a garden or barnyard for my personal usage, so gimme! hehe

flagth4t1guy
14 Aug. 2020 14:09

so when you make it big you are going to buy a farm?

flagRapture
14 Aug. 2020 14:08

Yes I say in german audio interview: My hobby is chicken and geese and horses! I learn to ride! And I ask ya: Where can I keep'em ! Gimme tips!!! Take it from me, Mr. T!

flagRapture
14 Aug. 2020 14:08

flagth4t1guy
14 Aug. 2020 14:07

i think my fingers type on their own

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:07

*from too much of onelining

flagRapture
14 Aug. 2020 14:07

do you want spoilers ?? ?

flagth4t1guy
14 Aug. 2020 14:07

idk where that ing comes from

flagth4t1guy
14 Aug. 2020 14:07

do you say*

flagth4t1guy
14 Aug. 2020 14:06

do you saying anything about a goose anywhere in your interview?

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:06

I want to see legit R talking

flagRapture
14 Aug. 2020 14:06

FUUU why it takes so long!

flagRapture
14 Aug. 2020 14:06

cuz it's a novel I talk

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:06

\ /

flagRapture
14 Aug. 2020 14:05

WHATTA, 1 hour subtitling and me speaking fast! gimme money for translating!

flagyoruq
14 Aug. 2020 14:05

flagRapture
14 Aug. 2020 14:05

video one is: 1:30min long audio interview is 1 hour long

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:05

provide subtitles!

flagRapture
14 Aug. 2020 14:05

when listening, you will only understand "Sega.... Nintendo..... Playstation.... Commodore... Super Nintendo...."

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:04

is audio is any differ from video one

flagRapture
14 Aug. 2020 14:04

audio interview is in german, for german podcast....

flagRapture
14 Aug. 2020 14:04

LOL it's impatience cruelty FUUU!

flagRapture
14 Aug. 2020 14:03

audio interview: this year

flagRapture
14 Aug. 2020 14:03

brokoli with ravioli

flagyoruq
14 Aug. 2020 14:03

okoli

flagRapture
14 Aug. 2020 14:03

Dunno why it takes so long, whatta

flagRapture
14 Aug. 2020 14:03

It's english!

flagVodkaBot
14 Aug. 2020 14:02

video german only?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20